Tag Archives: ego

Are you proud of your head game?

Ratlling along in 2013, I still hear stories of folk meeting people who don’t give head… for whatever reason.

image

Personally I cannot fathom that such people exist even though I’ve met them myself. Probably ghosts.
But, with all that said, you know what the saddest thing is about those people?
They never have the chance to be PROUD of their head game.
They’ll never get to experience the joy of… well, we’ll get into the joys in a mo.

Head givers in general, especially those who like doing what they do, are majorly proud of the feats they can pull off with their mouths. Some are damn proud!
Both male and female.
If you are one of those said male or females then you know what pride it is I speak of.
If you’re not sure, lemme give you a scenario…

Sirs… you have her laid back with her legs over your shoulders and her lips open, hood pulled back, button exposed and ready to be pressed like R1 and you do the thing that you damn well know will make her moan or
Arch her back or
Cover her face or
Tap out or
Call for Jesus or
Try and pull your head away or
SLAP you….

And while she’s doing all these things, your down between her thighs looking up at her and saying to yourself…
“That’s right! This is what I do!”

Swap it round…
Ladies, same scenario.

He’s laid back, relaxed, you’re crouched down, ready to attack.
And then you go in.
But you dont just go in do you?
Oh no no no no…
You pull out all the stops, all the tricks of your trade you’ve learnt and you get him with it. You know there’s no point going half mast with it.
And you watch him squirm…
And look at you with shocked eyes…
And feeling his toes curl…
And hearing him moan his ass off…
And saying that right kind of saucy shit that makes you step up your game.

And all these moments you watch him go through are all done with the power of your mouth.

Now come on ladies and gents, you gotta feel a bit of pride knowing you can bring your partner down from a shit talking, bravado swinging ego monster to a quivering, heavy breathing mess who can’t seem to make it to their feet.
If you are serious with your head then you should be going through flashback moments in your sexual career when you put such good oral deliciousness on someone and made them damn near freak the fuck out.

I mean, how can you not feel proud as a woman, to put your lips around his dick and maybe a minute later, he’s done?
Yeah yeah yeah, I know… Missy featuring Ludacris and Trina… one minute man I know.
Obviously the onus is put on the man to have better stamina. And maybe he should.
Or maybe he’s had to deal with an unbelievably high grade of head that requires mental fortitude and spiritual enlightenment to survive.
When a woman has good head and knows how to use it, the man could build an Ironman suit around his dick and still come quick.
And if you my dear are like that with your head game, stand yo ass up and clap. (Cheeks or hands… up to you.)

With men in general, or personally speaking, if I’m able to make a woman come with my mouth in under 30 seconds, I won’t think she’s a one minute woman (hmmm… why not actually? Maybe it’s time to turn the tables…)
I’d feel proud of my head education and my talent with the tongue that has given me the power to make a woman cum quicker than a melting ice cube in hot water.

Those out there who don’t give head or do it just to placate their partner have no idea what I’m talking about.
But the rest of you know.

Because you have that pride, don’t you?

You have that power in your game that you can say to yourself ‘lemme give em some head and put em to sleep’ then proceed to do so…

You know that a twist of the hand there, a flick here and a quick rub there can make them react in the way you want them to.
Because you got it like that.

Now you don’t necessarily perform an X-Factor audition from the rooftops to all and sundry about the things you can do.
You save them for when someone is about to experience.

And when they do experience and they’re laying there in a heaving breathing heap and you stand over them like a victorious warrior, this is what you do.

You get real close to their face…
Inches away even…
Then take a few moments to watch them shiver and continue to feel the work your mouth just completed.
Then you copy the scene from R. Kelly’s Down Low video with Mr Biggs and you say…

“LOOK AT ME!!! I DID THIS TO YOU!!!”

image

Have some pride in your head… you know damn well what you’re capable of doing… so have some pride in ya thang thang…

Like Morpheus said…

image

Let’s start a #HGP (head givers pride) revolution!!!

By
Mr Oh

1 Comment

Filed under Oh stuff...

The ego of oral…

image

This is not one of those blogs for those who don’t give head, like it or find themselves disgusted by it.

If you’re one of those folk then maybe you should skip this one.
Because this is for the best of em.
The Oscar winners of the mouth players.
The multi-Grammy award winners of the aural persuasion.

Those who are proud of their head game and make sure any groin in front of them knows about it.
This is about the ego of your own head game.

The true blue head givers know what I’m talking about.
See when it comes to giving head, you can be one of three people.
1) Someone who just gives head to please their partner.
2) Someone who doesn’t like to give or receive head (I thought I told u to get out of here!)
3) Someone who learned their head trade, perfected it and put themselves in the category of best motherfucking head giver… EVER!

See for us, who are proud of the work our mouths do, there is no one in the WORLD who gives better head than us. There may be others out there who ‘claim’ to have the skills that we possess but they’re close but no cigar.
We are the mountain top, the peak of the head district, the Dubai hotel of head givers.
We understand that certain people out there know us simply for being the stone cold mouth pleasure makers we are. Sometimes we get offended like, ‘oh all you know us for is our head game…you just wanna come here, get some head then bounce’.
But on the other hand, the ego kicks in behind the offence and says, ‘that’s right,  head game killer strikes again’.

Like when that booty call calls you and as soon as you see their name on your text,email or tweet,  you know exactly what time it is.
They want that head. Sure they may want the whole sex shebang but what they really REALLY want is that head you introduced them too.
After you’ve arranged to see them, in your mind,  you’re already planning how to get em when they get there.
Because you know that they know that you know that you’re gonna see em and send em packing while they say to themselves,  ‘THAT has got to be the best head ever!’

You have an ego about your head game because it is the shit. It’s the best head game since sex was created. Your mouth should come with a sign that says  ‘may cause drowsiness and itis-like feelings’. You’ve done things with your mouth that some people haven’t done with hours of intercourse.
Ladies, you know there’s not a woman on earth who can do the lick, throat dip and spit the way you do that shit.
Gents, you know that no matter who she has between her thighs, no one will be able to make her cum, scream, sheet grab and black out the way you do.

You may not talk about it, you may not sing about it,  you may not shout it out from the rooftops, but you’re proud of the power your mouth possesses over others.
As the head giver, you love the way you make the person moan, the way you make their toes curl (not just curl, I’m talking bout digging INTO the carpet), the way you make them tap out.
You wanna make em do that. It’s what your known for.
Internationally known and locally accepted.

The ego of the head giver is grown by the orgasms they taste, the toes they curl, the mattresses that get slapped in honour of your effort and the looks of  ‘WHAT THE FUCK’ you get from those who feel your game.
Anyone who feels they’re good, no GREAT, at giving head knows what I mean.
You know what your doing and you do it well.
Your reputation proceedes you because you’re that Damn bad.
You have a mental gallery of folk who’ve succumbed to your oral skills and their heavy breathing carcass afterwards.

You have an ego because you are good at what you do.
You send motherfuckers walking away woozy and confused as to what just happened.
That’s what happens when your ego is tested.

You are bad and you know it.
Let your ego show it!

By
Mr Oh

1 Comment

Filed under Oh stuff...